Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Adana Valiliği
T.C. Adana Valiliği
T.C. Adana Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Yöneticilerimiz Görev Dağılımı Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Mevzuat
  • ADANA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları Adana Başka Adananın Kurtuluşunun 100. Yıl Logosu Adana Valiliği Logosu
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Yavuz Selim KÖŞGER
      • Vali Yardımcıları
        • Dr. Mustafa YİĞİT
        • Emin Sait KARAHALİLOĞLU
        • Mehmet ÖZ
        • İbrahim KÜÇÜK
        • Abdullah ŞAHİN
    • Yöneticilerimiz Görev Dağılımı
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Enerji Yönetim Birimi
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Valiler
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
  • ADANA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Güvenlik ve Acil durumlar Koordinasyon Merkezi
      • İl Defterdarlığı
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Adana 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • Adana Başka
    • Adananın Kurtuluşunun 100. Yıl Logosu
    • Adana Valiliği Logosu
  • İLETİŞİM

YATIRIM İZLEME VE KOORDİNASYON BAŞKANLIĞI

  • BAŞKANLIĞIMIZ
    • Yöneticilerimiz
    • Kurumsal
      • Misyon/Vizyon
      • Değerlerimiz
      • Kalite Politikası
      • Görev, Yetki ve Sorumluluk
      • Kamu Hizmet Standartları
    • Birimlerimiz
      • İdari ve Mali İşler Müdürlüğü
      • Strateji ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • Doğal Kaynaklar, Ruhsat ve Kültür Varlıkları Müd.
      • Yatırım İzleme Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Müdürlüğü
      • Rehberlik ve Denetim Müdürlüğü
    • Projelerimiz
    • Kültür Varlıklarımız
  • MEVZUAT
  • GÜNDEM
    • Duyurular
    • İhale İlanları
    • Haberler
  • İLETİŞİM

VATANDAŞ PORTALI - KAMU HİZMETİ STANDARTLARI

T.C.
ADANA VALİLİĞİ
YATIRIM İZLEME VE KOORDİNASYON BAŞKANLIĞI
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
1 4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu Kapsamında Yapılan Müracaatlar
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER Dilekçe
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE)
15-30 İŞ GÜNÜ
2 3071 Sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun Kapsamında Yapılan Müracaatlar
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER Dilekçe
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE)
30 GÜN
3 Naklen Atanma Talebi
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER * Başvuru Dilekçesi
* Kurumun Muvafakati
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE)
30 GÜN
4 Muhtar Maaş Bordro Talepleri
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER Dilekçe
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE)
ORTALAMA 15 DAKİKA
5 Maden İşletmeleri İçin 1. Sınıf Gayrisıhhi Müessese
İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatı Düzenlenmesi
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER * Başvuru Beyan Formu
* Gerçek ve/veya Tüzel Kişilik Evrakları
* Vaziyet Planı
* Maden Ruhsatı
* MİGEM Tetkik Heyet Raporu
* ÇED
* İtfaiye Raporu
* Sorumlu Müdür Sözleşmesi
*Çevre İzni
*Taahhütname
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE)
7 GÜN
6 Maden İşletmeleri İçin 2 ve 3. Sınıf Gayrisıhhi Müessese
İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatı Düzenlenmesi
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER * Başvuru Beyan Formu
* Gerçek ve/veya Tüzel Kişilik Evrakları
* Vaziyet Planı
* Maden Ruhsatı
* MİGEM Tetkik Heyet Raporu
* ÇED
* Yangın ve Patlamalar İçin Gerekli Önlemler Taahhütnamesi
* Çevre İzni
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE)
5 GÜN
7 1(a) Grubu Maden İşletme Ruhsatı Düzenlenmesi
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER * Müracaat Formu
* Harita
* Mülkiyet Durum Belgesi
* Adres Bildirim Taahütnamesi
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE)
30 GÜN
8 Kamu Kurum ve Kuruluşlarına 1(a) Grubu Maden
Hammadde Üretim İzin Belgesi Düzenlenmesi
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER * Ek Form 12
* Haritalar
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE)
30 GÜN
9 Kamu Düzeni ve Güvenliği, Kişi Sağlığı ve Güvenliği, Toplum Sağlığı,
Su Kaynakları ve Sulak Alanlar ile Doğaya Yönelik Ani Tehditler ve Mala Yönelik Zararları İçeren Durumlara İlişkin Her Türlü Çağrıyı Karşılayarak Çağrı Yönlendiriciye Aktarmak
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER * Vaka bilgisi;
*Olay türü, Olay yeri ve bilgileri, Kimlik bilgileri, İletişim bilgileri
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE)
ORTALAMA 40 SANİYE
10 "CİMER" Başvuruları
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER "CİMER" Başvurusu
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE)
EN GEÇ 30 GÜN
11 "AÇIK KAPI" Kuruluş, Çalışma Usul ve Esasları Yönergesi Kapsamında Yapılan Müracaatlar
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER * Vatandaşlarca "AÇIK KAPI" bürolarına iletilen
talep, şikâyet veya ihbar başvuruları
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE)
7 İŞ GÜNÜ
12 Geçici Teminat İadesi
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER * İhalenin Uhdesinde Kalmadığının Kesinleşmesi Akabinde
Dilekçeyle Başvuru.

* İstekli Sıfatıyla Katıldığı İhale İçin Yatırmış Olduğu
Geçici Teminat Bedeline Ait Dekont.
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE)
5 GÜN
13 Kesin Teminat İadesi
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER * Kesin Kabul Tutanağı
* Vergi Borcu Bulunmadığına Dair Belge
* Yüklenicinin SGK Borcu Yoktur Yazısı
* Dilekçe
* Alındı Belgesi
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE)
5 GÜN
14 İş Deneyim Belgesinin Düzenlenmesi
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER a)Yükleniciler için;
- sözleşme,  hakediş raporları, biten işlerde geçici kabul tutanağı, varsa; tasfiye tutanağı, kesin hakediş raporu,keşif artış olurları, devir sözleşmesi.
b)
İş deneyim belgesi düzenlemeye yetkili kurum ve kuruluşlarda mühendis veya mimar olarak görev alanlar için;  
hizmet cetveli,  görevlendirme yazısı.
c)
İş deneyim belgesi düzenlemeye yetkili kurum ve kuruluşlara taahhütte bulunan yüklenici bünyesinde mühendis veya mimar olarak görev alanlar için;
- mezuniyet belgesi,
- ilgili meslek odası üye kayıt belgesi,  işin ihale dokümanında veya sözleşmesinde istenmiş olması halinde mühendis veya mimarın işin başında idareye vermiş olduğu noterden taahhütname,
-müteahhidin teknik personel bildirimi,  sosyal güvenlik prim ödemelerini gösteren belgeler.
d)
İş deneyim belgesi düzenlemeye yetkili kurum ve kuruluşlara doğrudan tek sözleşme ile taahhüt edilmiş işlerin bir bölümünü yapan alt yükleniciler için;
-yüklenici ile yaptıkları, yapılacak iş karşılığı bedel içeren sözleşme,
-yüklenici ile yaptığı sözleşmeye ilişkin fatura örnekleri veya bu örneklerin noter, yeminli mali müşavir, serbest muhasebeci mali müşavir veya vergi dairesi onaylı suretleri,  çalıştırdıkları personelin sosyal güvenlik prim ödemelerini gösteren belgeler.
e) İş deneyim belgesi düzenlemeye yetkili kurum ve kuruluşlara taahhütte bulunan, anonim şirketlerde; genel müdür, murahhas müdür, yönetim kurulu üyesi ve yönetim kurulu başkanı, limited şirketlerde şirket müdürü olarak görev alan mimar ve mühendisler için;
-mezuniyet belgesi,
-ilgili meslek odası üye kayıt belgesi, -görevlerini aralıksız en az beş yıl yaptıklarını tevsik eden, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından düzenlenen belge.
f)
İş deneyim belgesi düzenlemeye yetkili kurum ve kuruluşlara taahhütte bulunan yüklenicilerde proje müdürü olarak görev yapan mimar ve mühendisler için;
-mezuniyet belgesi,
-ilgili meslek odası üye kayıt belgesi, -sözleşme konusu iş kapsamında proje müdürü olarak bildirildiğine ilişkin belge,
-sosyal güvenlik prim ödemelerini gösteren belgeler.
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE)
5 GÜN
15  Yapım İşlerine İlişkin İlk – Ara ve Son Hakkedişin Hazırlanması
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER * SGK Hizmet Dökümü,  15-30 Gün
* Vergi Borcu Bulunmadığına Dair Belge
* All-Risk Sigorta Belgesi
* İş Programı
* Teknik Personel Taahhütnamesi 
* İnşaat Ruhsatı-Yapı Kullanma Belgesi
* İş Güvenliği Sözleşmesi
* Dilekçe
* Fatura
* Elektrik ve Su Borcu Yoktur Yazısı
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE)
15-30 GÜN
16 Yapım İşleri Geçici ve Kesin Kabulünün Yapılması 
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER Dilekçe
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE)
30 GÜN
     
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İLK MÜRACAAT YERİ İKİNCİ MÜRACAAT YERİ
İsim      :  İsim      :                             Zafer ÖZ 
Unvan  :  Unvan :                        Vali Yardımcısı 
Adres   :      Adana Valiliği YİKOB Adres   :                   Adana Valiliği YİKOB
Tel       :        0 322 355 04 65 Tel       :                       0322 458 04 65
Faks     :       0 322 355 13 94  Faks     :                       0322 458 13 94
E-Posta :           E-Posta:                    zafer.oz@icisleri.gov.tr
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • Bilgi Edinme
  • Resmi İlan Portalı
Döşeme Mah. Mehmet Nuri Sabuncu Bulvarı No:115 Seyhan/ ADANA
03224592743
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız