ADANA İLİ YUMURTALIK İLÇESİNDEKİ AĞIR HASAR KAPSAMINA ALINAN YAPILARIN
HURDA KARŞILIĞI YIKIM, AYRIŞTIRMA VE MOLOZ TAŞIMA İŞİ
Adana İli Yumurtalık İlçesindeki Ağır Hasar Kapsamına Alınan Yapıların Hurda Karşılığı Yıkım, Ayrıştırma Ve Moloz Taşıma İşi İhalesi Afet Ve Acil Durum Harcamaları Yönetmeliği’nin 17. maddesine göre ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
1- İdarenin
a) Adı: Adana Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı (Vergi No: 0070619373/Seyhan V.D.)
b) Adresi: Döşeme Mahallesi 60074 Sokak No:1 01130 SEYHAN/ADANA
c) Telefon: 0 (322) 458 04 65 Faks: 0 (322) 458 13 94
2- İhale Konusu İşin
a) Adı; Adana İli Yumurtalık İlçesindeki Ağır Hasar Kapsamına Alınan Yapıların Hurda Karşılığı Yıkım, Ayrıştırma Ve Moloz Taşıma İşi
b) Niteliği, Türü ve Miktarı: 33.841 Metrekare ağır hasar kapsamına alınan yapının hurda karşılığı yıkımı, ayrıştırılması ve molozun taşınması
c) İşin Yapılacağı Yer: Adana İli Yumurtalık İlçesi
d) İşe Başlama Tarihi: Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 5 (Beş) gün içinde işe başlanacaktır.
e) İşin süresi: Yer tesliminden itibaren 200 (İkiyüz) takvim günüdür.
3- İhalenin
a) Yapılacağı Yer: Adana Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı Yatırım İzleme Müdürlüğü Toplantı Salonu Döşeme Mahallesi 60074 Sokak No:1 01130 SEYHAN/ADANA
b) İhale Tarihi: 01.11.2024 Cuma günü, saat 11:00
d) Açık eksiltmeye katılacakların ihalenin yapılacağı salonda hazır bulunmaları zorunludur.
4- İhaleye katılım için istenen belgeler:
1.Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi/imza sirküleri (Asıl veya Onaylı)
2.a) Tüzel kişi olması halinde; Son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi aslı veya fotokopisi
b) Gerçek kişi olması halinde; Nüfus cüzdanı/Kimlik belgesi aslı veya fotokopisi
3.Geçici teminat (Geçici teminat mektupları Asıl, Nakit Geçici teminatlar dekont aslı veya sureti)
4.Teknik Personel Taahhütnamesi, Araç Taahhütnamesi ve Yer Görme Belgesi Formları
(Kaşeli ve imzalı)
5.Vekâleten katılma halinde vekâletname ve vekaletnameye ait imza beyannamesi
(Asıl veya Onaylı)
6.Ticaret/Meslek odası kayıt belgesi
7.Yıkım müteahhitliği yetki belge numarasını gösteren belge aslı veya fotokopisi
8.İş Ortaklığı olarak teklif veren istekliler için İş Ortaklığı beyannamesi
(Tüm ortaklara ait Kaşeli ve imzalı)
İş Ortaklığı olarak teklif veren istekliler için; Geçici teminat, Yıkım müteahhitliği yetki belge numarası gösteren belge ve İş Ortaklığı beyannamesi hariç yukarıda istenen tüm belgeler her bir iş ortağı tarafından tek teklif zarfında ayrı ayrı sunulacaktır. İstekliler yukarıda sayılan Asıl veya Onaylı sunulması istenen belgelerin asılları, aslına uygunluğu noterce onaylanmış örnekleri veya ihale saatinden önce idarece aslı görülen ve yetkili kişilerce “Aslı Görülmüştür” kaşesi vurulmuş olan evrakları ile ihaleye katılabilirler.
İhaleye katılım için istenen belgeler ve belgelerin sunuluş şekli ile ilgili detaylı bilgiler ihale dokümanında yer almaktadır.
5- Tekliflerin sunulması;
Teklifler ihale tarih ve saatine kadar idarenin adresinde ihale komisyonuna teslim edilecektir. İhale tarih ve saatinden sonra verilen ve posta yolu ile gelen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
6- Geçici Teminat:
6.1. İhaleye ait geçici teminat bedeli en az 85.000,00 TL (SeksenbeşbinTL)’ dır.
6.2. Geçici teminat mektubunun süresi ihale tarihinden itibaren en az 120 (Yüzyirmi) gün olmalıdır.
6.3. Nakit Geçici teminatlar; T.C. Adana Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı'nın T.Vakıflar Bankası Adana Şubesi TR980001500158007312300498 IBAN nolu hesaba, yatıran firma/kişi adı ve yatırma nedeni belirtilerek, yatırılabilir.
7- Tekliflerin değerlendirilmesi ve uygun bedelin tespiti:
7.1-Bu ihalede açık eksiltme yapılacaktır.
7.2-Açık eksiltme ile ilgili detaylı bilgiler ihale dokümanında yer almaktadır.
8- İhale komisyonu bütün teklifleri reddederek, ihalenin iptal edilmesinde serbesttir. Bütün tekliflerin reddedilmesi halinde herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
9- İhale üzerine kalan istekli, sözleşme imzalanmadan önce ihale bedeli üzerinden en az %10 oranında kesin teminat vermek zorundadır. Kesin Teminat Mektubu ise en az 12 ay süreli olacaktır.
10- Diğer Hususlar
a) Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
b) İhale dokümanı, idarenin adresinde ücretsiz olarak görülebilir, bedelsiz temin edebilir.
c) İlanda yer almayan hususlar için İdari ile Teknik Şartnamesinde, Sözleşmede belirtilen hükümler ve Afet Ve Acil Durum Harcamaları Yönetmeliği hükümleri geçerlidir.
d) İdare uygun fiyat tespitinde ve ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
e) İhaleye davet edilmemiş olsa dahi ihale dokümanında belirtilen şartları sağlayan her istekli ihale saatine kadar ihaleye teklif verebilir, belgeleri tam ve uygun ise açık eksiltmeye katılabilir.
f) İhale üzerinde kalan istekli iş ortaklığı olması halinde; ihalede sunmuş olduğu İş Ortaklığı Beyannamesi’ni sözleşme aşamasında noter tasdikli olarak idareye sunacaktır.