Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Adana Valiliği
T.C. Adana Valiliği
T.C. Adana Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Yöneticilerimiz Görev Dağılımı Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Mevzuat
  • ADANA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları Adana Başka Adananın Kurtuluşunun 100. Yıl Logosu Adana Valiliği Logosu
  • İLETİŞİM
°C
14
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Yavuz Selim KÖŞGER
      • Vali Yardımcıları
        • Dr. Mustafa YİĞİT
        • Emin Sait KARAHALİLOĞLU
        • Mehmet ÖZ
        • İbrahim KÜÇÜK
        • Abdullah ŞAHİN
    • Yöneticilerimiz Görev Dağılımı
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Enerji Yönetim Birimi
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Valiler
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
  • ADANA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Güvenlik ve Acil durumlar Koordinasyon Merkezi
      • İl Defterdarlığı
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Adana 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • Adana Başka
    • Adananın Kurtuluşunun 100. Yıl Logosu
    • Adana Valiliği Logosu
  • İLETİŞİM

Vali Demirtaş,Afet ve Kritik Altyapı Konferansı`na Katıldı

VALİ DEMİRTAŞ, AFET VE KRİTİK ALTYAPI KONFERANSI’NA KATILDI
 
Vali Mahmut Demirtaş, Çukurova Kalkınma Ajansı tarafından düzenlenen Afet ve Kritik Altyapı Konferansı’na katıldı.
Sheraton Otel’de düzenlenen konferansa; Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar, Çukurova Kalkınma Ajansı Genel Sekreteri Dr. Lutfi Altunsu, akademisyenler, kamu kurum ve kuruluş temsilcileri ile sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri katıldı.
Afet ve Kritik Altyapı Konferansı’nda gerçekleştirdiği konuşmada Vali Demirtaş; doğal afetlerin dünyanın her yerinde zaman zaman büyük zararlara yol açarak büyük kayıplara neden olduğunu belirtip afetlerin başında depremin geldiğini, sel ve kuraklığın ise üzerinde önemle durulması gereken ve gelecekte depremden daha büyük yıkımlara yol açması muhtemel iki önemli doğal afet olacağını, iklim değişikliğiyle birlikte ortaya çıkan meteorolojik afetlerin öngörülemediğini ve sıklığı gittikçe artan afetler olarak insanoğlunu hem sosyolojik hem de ekonomik açıdan ciddi bir biçimde etkilediğini ifade etti. ‘‘Türkiye, jeolojik yapısı ve iklimsel özellikleri nedeniyle, başta depremler olmak üzere, sel, heyelan ve çığ gibi çeşitli doğal afetlere maruz kalmaktadır. Aktif fay hatları üzerinde bulunan ve büyük depremlere maruz kalan ülkemizde, son dönemde yaşanan Adana-Ceyhan, Gölcük-Marmara ve Van Depremleri, hafızalarımızdaki canlılığını hala korumaktadır. Öyle ki 7,4 büyüklüğündeki Marmara Depreminde 17.127 vatandaşımız hayatını kaybetmiş; bir buçuk milyona yakın vatandaşımız da dolaylı ya da doğrudan depremden etkilenmiştir. Bu tarih Türkiye’de afet yönetimi ve koordinasyonu alanında da dönüm noktası olmuş; ülkemizde afet yönetimi konusunun tekrar gözden geçirilme zorunluluğunu, ortaya koymuştur.’’ diyen Vali Demirtaş,  eşgüdüm sağlanması için afet ve acil durumlarda yetki ve koordinasyonun tek bir elde toplanmasının zaruriliğinden dolayı daha önce farklı bakanlıkların çatısı altında bulunan kurumların 2009 yılında Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı olarak tek bir çatı altına toplandığını ifade etti. 2019 yılının AFAD tarafından afetlere hazırlık yılı olarak ilan edildiğine dikkat çekip Afete Hazırlık Yılı'nda 12 ayda 12 ayrı temayı kapsayan ve Türkiye'nin afete direncini arttırmayı hedefleyen çalışmaların yapılmasının planlandığını ifade eden Vali Demirtaş, ‘‘AFAD Gönüllülük Sistemi, AFAD Akreditasyon Sistemi kurulması, tatbikatlar yapılarak eğitimler verilmesi, Türkiye Afet Risklerinin Azaltılması Platformunun kurulması planlanmış ve gerekli çalışmalar başlatılmıştır. Biz de ilimizde özellikle eğitim ve bilinçlendirme alanında birçok faaliyeti hayata geçirdik. Başta öğretmenler, muhtarlar, imamlar olmak üzere toplum afet gönüllüsü hareketini, afet bilinci eğitimlerini, meslek liseleri ve üniversitelerde kapasite geliştirme çalışmalarını gerçekleştirdik. Yapılan bu çalışmalarla ülkemizin altyapı ve üst yapılarının, beşeri kaynaklarının afet ve depremler karşısında daha hazırlıklı olmasını ve önlenebilir risklerin ortadan kaldırılmasını hedefledik.’’ dedi. Çukurova’nın hem mevcuttaki altyapıları hem de yeni tamamlanan veya yapımı devam eden hastaneleri, okulları, barajları, termik ve nükleer santralleri, lojistik merkezi, bölgesel havalimanı, OSB’leri ve devasa yatırımlarıyla Türkiye’nin önemli kritik altyapılarına ev sahipliği yaptığının altını çizen Vali Demirtaş, bölgede de doğal afetlerin hasar vermesi muhtemel haberleşme, ulaşım, sağlık, eğitim gibi sektörlere atıfla, gerek kamu gerekse özel sektör kuruluşları, sistemlerinin işleyişinde aksamalara mahal vermemek adına önlemler almaya gayret gösterildiğini belirtti. Gerçekleştirilen konferansla, Çukurova Kalkınma Ajansı’nın Dünya Bankası iş birliğinde, bölgedeki enerji ve lojistik sektörlerindeki kritik altyapıların afetlere yönelik risk değerlendirmesinin yapıldığını ve "Çukurova Kritik Altyapı Risk Değerlendirmesi" projesinin sonuçlarının kamuoyuyla paylaşılacağını ifade eden Vali Demirtaş, konferansın ülkeye ve bölgeye faydalı olmasını temenni etti. 
Konferans, Çukurova Kritik Altyapı Risk Değerlendirme projesinin sonuçlarının gerçekleştirilen sunum eşliğinde paylaşılmasının ardından iklim ve riskler, deprem riski ve riski azaltma üzerine gerçekleştirilen bilgi paylaşımları ve konunun tüm detaylarıyla ele alındığı oturumlarla sürdü.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • Bilgi Edinme
  • Resmi İlan Portalı
Döşeme Mah. Mehmet Nuri Sabuncu Bulvarı No:115 Seyhan/ ADANA
03224592743
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız