• Anasayfa
  • Haberler
  • Basın Bültenleri
  • Duyurular
  • Mevzuat
  • Kamu Kurumları
  • Yatırımlarımız
    • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
    • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
    • İl Sağlık Müdürlüğü
  • İçişleri
    • İçişleri Bakanlığı
  • E-Devlet
    • E-Devlet
  • İletişim
  • Atatürk
 

E-İmza Başvurusu Nasıl Yapılır?

Bilgi İşlem > E-İmza Başvurusu Nasıl Yapılır? - 24 Aralık 2015 Perşembe + - Yazdır

Kurumsal e-posta hesabınıza Kamu SM’den gelen “KamuSM Başvuru Parolası” konulu e-Postayı açınız. Gelen e-Postada yer alan “Kullanıcı Girişi” linkine tıklayarak başvuru sayfasına gidiniz. Resimdeki yazı, T.C. Kimlik No ve Başvuru Formu Erişim Parolasını girerek giriş yapınız. Başvurunuza uygun sipariş formunu seçiniz(Yeni Başvuru veya Yenileme). NES Başvuru Formunu uygun şekilde doldurunuz. (kurumsal e-Posta alanına “icisleri.gov.tr” uzantılı kurumsal e-Posta hesabınızı yazınız.) Formu doldurduktan sonra “Form Onayla” düğmesine basınız. Belirtmiş olduğunuz cep telefonuna SMS Onay Kodu gönderilmesi için “Gönder” butonuna basınız. Cep telefonunuza gelen SMS Onay Kodunu ilgili alana girip “Tamam” butonuna basınız. İlk Başvuru yapıyorsanız “Islak İmzalı Başvuru Arayüzü” Yenileme Başvurusu yapıyorsanız ve geçerli bir e-imzanız varsa “Elektronik İmzalı Başvuru Arayüzü” seçeneğini seçerek işleme devam ediniz. Islak İmzalı Başvuru Arayüzü seçildiyse; Oluşturulan formu “Başvuru Formunu Aç” butonuna tıklayarak açınız. Çıktısı alıp ıslak imzayla imzalandıktan sonra Proje Sorumlusuna teslim ediniz. (Oluşturmuş olduğunuz başvuru formunuzun bilgisayarınızda dijital ortamda bir kopyasını saklamanızı tavsiye ederiz.) Elektronik İmzalı Başvuru Arayüzü seçildiyse; İlk olarak açılan uyarı mesajında “Always trust content from the publisher” kutusunu işaretleyip “Yes” butonuna basınız. Daha sonra açılan ekranda “İmzala” butonuna basınız. Açılan uyarı ekranında “Ok” butonuna basınız. Açılan ekranda Pin kodunuzu girdikten sonra “imzala” butonuna basınız. İmzalama işlemi başarıyla tamamlanıp başvuru işlemi sonlanınca Başvuru işlemi tamamlanmıştır bilgi ekranı gelecektir.

 

 

e-İmza Başvurusu Nasıl Yapılır?

Başvuru Erişim Parolasının Kullanıcının e-Posta Adresine Yeniden Gönderilmesi

e-İmza Modülü Üzerinden Kayıp-Çalıntı veya PIN-PUK Bloke Talebinde Bulunma

Süresi Dolacak Sertifikalar İçin Yenileme Başvurusu

Yenilenen Sertifikanın Kullanıma Açılması

T.C. Adana Valiliği Döşeme Mah. Mehmet Nuri SABUNCU Bulv. No:53
Yeni Valilik Binası Seyhan/ADANA
Telefon: (0322) 459 27 43